Burcudonmezer 33 ve 35.haftalarımda biontech oldum. Tetonozdan daha hafif kol acısı oldu başka bir sorunla karşılaşmadım
Zuzuuss Cagri54 mutlaka yaptır lohusalarda koronayken öleni çok görünce bende yaptırdım çift doz aşımı vücut zaten dirençsiz olacağı için daha tehlikeli. Bende bir gün kol ağrısı dışında hiç bir şey olmadı
Kara96 Cagri54 Ben olmadım doktorumda karışmadı kendi kararıma bıraktı benim 1 ay önce covit atlattım zaten ben doğumdan sonra olucam inşallah 39+6
rabiamustafa Cagri54 bnde 26.haftada 1hafta önce ilk dozumu oldum canım mahallemizde gelin öldü bebeği sezeryanla aldılar ondan çok etkilendimaile hekimimde hep old diyodu zaten Allah korusun olduk ama….
rabiamustafa Buseozdemir ben 10gün arayla oldum canım covid aşıdı oldum önce 10 gün sonrada tetanoz oldum 2.günüm hiçbişy olmadı maşallah iyiyim bi tık kol ağrısı dışında oda
beren1901 Cagri54 doktorum bana kesinlikle olmamı önerdi 20 haftalığım yarın 2.doz biontech olucam bi sıkıntı olmadı çok şükür
Buseozdemir beren1901 20. Haftanizfa 2.dozunuzu olucaksiniz. Peki tetanoz icin 3 hafta beklemniz lazim yani 23. Haftada tetanoz asisini yapiyolarmi konustunuzmu saglik ocagiyla
Zhrafath Cagri54 geçen hafta ilk dozumu oldum bir sıkıntı vs yaşamadım cankm biontec oldum hattâ 29 haftalıktım. Kendim covid oldugum için bir daha yaşamamk için oldum dr da olabilirsn dedigi için rahat bir şekilde oldum.
N_s_r_n Ben oldum 10+3 günlükken doktorum bekleme 3 ayı dedi delta hamileleri etkiliyor en çok dedi 4 yaşında bir oğlum daha var okula başladı korktum
Cagri54 Herkes biontech olmus ama doktorum 16. Haftadan sonra sinovac oneriyoruz demis. Kafam karisti 😤
Aayydiin Buseozdemir şuan 23 haftalığım olmadım daha 2 hafta geçsin diye bekledim. Ama sağlık ocağındaki doktorum arasında zaman olmasına gerek yok aynı zamanda da olabilirsin demişti. Ben yinede beklemek istedim biraz