esranur-ekk Merhaba hanımlar yenidoğan gaz yapmayacak memnun kaldığınız biberon önerilerini bekliyoruum 🙏🏻
1999luanne esranur-ekk valla wee baby kullanan da duydum ben öyle çok yüklü para vermeyi düşünmüyorum
ElifB08 Birgul bende Philips avent alacağım ama hangi numarayla başlasam bilemedim. Büyük olanını 1 numara aldım. Küçük boyu yenidoğan kaç numara almam lazım 🙏🏻
Kamusbuglem esranur-ekk philips avent tabi kı ilk kızımda kullandım bundada ilk biberon setini aldım :)