Arkadaşlar merhaba öncelikle inşallah yavrularimizi saglicakla kucagımıza alırız.🤲
Biz şuanda 36+2 haftaligiz haftaya yani 37.haftamizda Dr umuz bizi Radyoloji bölümüne Obstetrik usg ye yönlendirdi bu arada gebelik şekeriniz de var ,ve plesenta anterior teşhisi konmuştu 21.haftalarda bizim gibi Obstetrik usg ye giren var mı? Genellikle riskli gebeleri yonlendiriyorlarmış.