yigitegenin_annesi Fasulyeninannesi1 gözlerinden öperim😂 foto atarmusunız köpekleri çok seviyroum hele sizin osurukçu köpeğinize ilgim dahada artı
derya-588 yigitegenin_annesi ilk 3 ay diyor herkes, son 2 haftam kaldı 3 aylık olmama umarım daha iyi hissederim
yigitegenin_annesi Fasulyeninannesi1 kedi köpek yan yana gelince savaş çıkar 😂 siiznki ler uslu galiba
Fasulyeninannesi1 yigitegenin_annesi ya cikmaz mi arada birbirlerini yiyorlar ama alistilar artik birlikte yasamaya 😁 bizim kopekler uslu kedimiz canavar😁😁
Ceyduygu derya-588 Evet benimde değildi özellikle son günler de daha çok arttı oğlum 3 yaşında tuvalete götürünce öğürerek cikiyorum 🤦
Crnnn7 derya-588 18. Haftamdayım benim de bir odama takmış durumdayım oda kokuyor gibi geliyor kapısını bile açamıyorum eşim koku falan yok diyor o kadar tiksiniyorum midem bulanıyor kiii anlatamam 😔 bir de eşimin kullandığı şampuana taktım çooook kötü midem kalkıyor 😢
1baharerol derya-588 ah canım benim bende senin gibiydim aynı şimdi 33 haftadayım onları atlattım ama aynı senin gibi banada tertemiz evim kokuyodu. Başkasının evi hiç kokmazdı benim buzdolabım bile öğürtürdü beni. Başkalarında hiçbi yerde kötü koku almazdım 😂
Sema_hysz derya-588 geçer o geçer kuzum hamileliğin 2. Trismester zamanı balayı resmen ne yapıyorsanız yapın o zamanlarınızda ilk 3 ay ve son 3 ay berbat
yigitegenin_annesi Fasulyeninannesi1 (solum hangsiis ona bakıyroum) 😂😂 yaaa çok 😍😍😍😍şekerler ben büyük köpek zanetmiştim kediyide atarmısın😂😍
Fasulyeninannesi1 yigitegenin_annesi kedisin duzgun fotosu yok ki serefsiz durdugu yerde durmuyor 😁 bulabildigim en duzgun fotosu uyurken 😁
Sureyyakaraca derya-588 Bende ilk gebeliğimde öyleydim canım, herşey kokuyodu, psikolojim bozulmuştu resmen. Annen ve k.validen yakınındaysa onlarda kal bir süre kendini sıkıntıya sokma 😊
yigitegenin_annesi Fasulyeninannesi1 🤭😂😂bu kediler uykuyu çok seviyor ya😂anne lerin de bir kediis var her gitiğimde uyuyor bir gün uyanık görmmeişimdiir 🤭çok soru sordm ama kedi köpeleri seviyeoum napum😂haliya fln işemiyrolar mi
mercimeginannesiiii derya-588 seni o kadar iyi anlıyorum ki. 11. Haftaya kadar bende çoook kötüydüm. Şimdi 13 haftalığım ve epeyce geçti koku hassasiyetim. Mutfak ayrı, oturma odası ayrı, yatak odası ayrı kokuyordu. Geçecek canım az sabır ❤️❤️
Fasulyeninannesi1 yigitegenin_annesi yok bizimkilerin egitimi var sadece onlara belirlenen bölgeye yaparlar 🌸