Mujde0808 Şimdi açık konuşmak zorundayım..üç gebelij yaşayan biriyim ,korkulacak çok büyük birşey yok ama bu dediğim kişilerin acı eşiğine göre değişir..size sinek ısırığı gelen ,başkasına arı sokmasi gibi gelebilir.. ilişki ile muayeneyi mukayese etmeniz yersiz.. o muayeneki eylemle ,ilişkide penisin eylemi daha başka..yine diyorum size sıradan gelen başkasına çok zor gelebilir. Yatışı yapılmış bir hasta yazıyor.. konuşuyorsaniz hayır konuşun ,konuşmayacaksiniz susun.. en hayırlısı bu olacaktır