Feyzanne 32 de çalışabilir almak zorundasın aksi halde calisamaz raporu aldigin tarihe kadar olan sürecin kaybına uğrarsın. Yanı demem o ki örnek sen 32 de çalışabilir almadın ve 34 te çalışamaz aldın o arada geçen 2 haftalık hak edişin ölür. Ama 32 de çalışabilir alır isenn ve 34 de çalışamaz aldın oradaki 2 haftan yanmaz ve dogumdan sonraya aktarılır