Busrakzk Selam kızlar bugün doktor kontrolüm vardı Nstye girdim düzenli kasılmalarım çıktı.33.haftama yeni girdim👶🏻 Rahim ağzında açılma yok, Nidicard kullanıpta son haftaları görenler var mı aranızda🌻
Feriyecrin_annesi Busrakzk 23. Haftam da rahim ağzı kısalığı + kasılma sebebi ile doktorum nidicard yazdı o zamandan itibaren kullanıyorum şuan 33+4 düz.