Bende dün doğum yaptım arkadaşlar . Sağlık ocağına kan vermeye gitmiştim orada tansiyonumu ölçtüler ve 14:9 olduğunu gördüler düşmedi ve beni sevk ettiler kendi doktoruma hastaneye geldim idrar testi verdim ve protein fazlalığı çıktı beni göndermedi eve direk yatışını yaptı. Ve 1 gün sonra sabah sezeryan ile doğum yaptım 😊 kızım şuanda küvezde ama herşey yolunda solunum sıkıntısı yok 2.500 kilo doğdu bi maşallahınızı alırız. Bir an önce küvezde çıkması tabiki duamız. Yarın bende taburcu oluyorum kısmetse 😊 20.10.21