Ahsn2719 İyi akşamlar hAnimlar Eskişehir’de Manavgata tasindim 13 haftalık hamileyim Manavgat devlet Hastanesi’nde kadın doğum doktoru onerirmisiniz ilk gidicem
Betlbl Sakin devlette gitmeyin bana cok büyük sıkıntı yaşattılar imkan varsa özele gitmeye calisin naçizane tavsiyem
Brnhsn03 Oya hanım vardı hâlâ oradaysa tavsiye ederim. Benim doğumunu o yaptırmıştı antalya merkezden manavgat devlet hastanesine geçiş yapmış çok memnun kalmıştım.