Kelebek29 doktora zaten gitmişsiniz korkulacak bişey yok demiş ki zaten sadece hıçkırıyor bunlar çok normal şeyler bence çok pimpirik olmayın hamilelik keyifli bir süreç herkeste belirtiler durumlar farklı oluyor bende niye böyle diye kafaya takmayın derim🌸👍🏼