Beklenen adet tarihimde 16 Ekim’de test yaptım silik çizgi çıktı ertesi gün adetim başladı yanlıştır diye düşündüm bugün adetim bitti tekrar yaptım test yine silik çizgi çıktı kafam çok karıştı acile gittim kan almadı ultrason dan baktı ama yok dedi çok ilgilendiği söylenemez yarın kan vericem neden olur böyle bişi başına gelen varmı hamilelik olsa normal adet kanaması görmek mümkün mü 😔