Sevci Sevde12 ben yapıcam galiba kararsızım aslında ama kış bebeği olacak ve bebekler başta kendilerini elleriyle çok korkutuyorlar en azından 1 2 hafta yapıcam diyorum ama nasip bakalım
Sermec27 Sevde12 yapmadım oğlum haziranda doğdu değil kundak sadece sıfır kollu zıbınla yatmasına ragmen terliyordu cok sıcaktı ama kış olsa belki cok sıkmadan yarım kundak yapardım 🥰
elifkrs sizin hissinize bağlı bişey.. Bebeğin daha rahat uyuması için yapabilirsin 😊 bi zararı yok 5-6 aya kadar
duygulilom Kundakta aralıksız 2 3 saat uyuyor kızım. Ama diğer türlü ellerini hep yüzüne koyuyor , korkuyor , uyanıyor , meme aklına geliyor anlayacağın rezillik uykusu..
mrsflowers Sevde12 bacaklarını uygun ayarlayın kalça çıkığı yapmasın çok sıkıştırmayın bebeği bununla ilgili videolar var izlemenizi tavsiye ederim eğer yapacaksanız
HavvaGuzey Sevde12 canım tıbben yarın kundak öneriliyor ama benim oğlum hep tam kundak istedi öyle hep daha huzurluydu 6 aylıkken hala kundak isteyen bir bebekti şu an 2 yaşında ellerini pijamasinin içine çok yine istiyor yani çocuktan çocuğa değişiyor kimi bebek elleri bağlıyken hiç uyumuyor
bebegimizibekliyoruz1 Sevde12 ben yarım kundak yapıcam rahat uyusun elleriyle sürekli kendini uyandırmasın diye yani bacakları sıkmıyorsun yarım kundakta ama tam kundak olunca kalça çıkıklığına kadar yolu var diyorlar korkutuyor açıkçası bu da bebeklerin kemikleri zaten ilk zamanlar esnek oluyor
Yenianneadayi2208 Sevde12 bende kundak konusunda çok kararsızlık yaşıyorum ama yarım kundak öneriliyor sanırım.
Kksll Sevde12 çok sıkı olmamak kaydıyla ve ayakları serbest olacak şekilde yapacağım diğer bebeğime de yapmıştım maksat uyurken filan sıçrayıp uyanmasın yarım kundak yani
Kahverengi Sevde12 ben hazır kundak aldım e bebekten bakalım durcakmı içinde hem onlar çok sıkmıyor rahat şeyler kendim saramam herhalde korkarım sıktımı diğe 😊
Bebiscann Sevde12 3 çocuğum var diğer ikisinde yapmıştım şu an 3. Yeni 13 günlük ve kundak olmadan rahat bir uyku uyumuyor maalesef ellerini sallayıp korkuyor, onun için sadece uyuyacağı zaman kundak yapıyorum, uyandığında açıyorum kan dolaşımı olsun diye