Sultan3455 Kızlar sezeryan bitince kendine gelmediğin sürece çıkarmıyorlar dimi ameliyattan odasından?? Lütfen cevap verir misiniz yani çıkınca kendinde oluyor musun
akgunbirsen Sultan3455 eğer genel anestezi alırsanız ben tam anlamıyla ayılana kadar beni çıkarmayın deme hakkınız var.
dilaraakbulut Sultan3455 2 ekim genel oldum baya bi sacmaladim diyebilirim 🤭gecen senne de spinal oldum
gazetecianne Sultan3455 bebekleri ayrı yere götürdüler yanda vermiyorlar diye biliyorum anne odaya çıkıp kendine geldikten sonra bebekte kontrolden sonra geliyordur benimkiler küvözdeler o yüzden bilmiyorum
Hamisse Evet pazartesi dogumum var doktorum sen ayılana kadar beklemek zorundaym dedi ayılma süresi hastadan hastaya degisiyormus bazısı var dedi 3-5 dk ya ayılıyor bi hastam vardı tam 33 dk bekledim ayılması icin dedi
Haticeozensen Bende genel anestezi oldum 14.15de ameliyathanesye girdim 14.30 da bebeğim doğmuş benim odaya gelişim 16.00dı yani ben tam anlamıyla uyanana kadar ordan çıkarmamışlar bebeğimi hazırlanan odaya götürmüşler o sırada