Arama butonu yok internete doğru düzgün bilgi yok bilen arkadaşlara soruyorum gebelik zehirlenmesi yada diğer adı sanırım protein kaçağı bebekte gelişim geriliği yapar mi ? Ve benim tansiyonum hep 12/8 ama idrar da köpük deniyor her insanın idari köpüklü degilmidir? Ama en çok korktuğum bebekte gelişim geriliği kilo alamama durum vs oluor mu?