Cinarsmom21 Kızlar selam 40+3 den çok merak ettiğim birşey var herkesin Göbeği İner mi doğum haftasında göbeğimi gören daha İnecek senin vaktin var diyor. Mevcut açıklığım da var be ek baş geliş beklemede. 🤔🤔🤐
busranr06 Cinarsmom21 ya ben de bebegin döndüğünü anne anlar mı hareketten ya da dıştan belli olur mu bunu çoook merak ediyorum 😆 35 hafta olduk hala dönmemiş:/
Cinarsmom21 alparslanannesii1661 valla sorma ya bekle diyorlar ama ben çok kararsızım 41 de tekrardan kontrole gidicem suni verecekler muhtemelen bende doğal doğum olsun istiyorum ama bebeği de RİSKE atmak istemiyorum
alparslanannesii1661 busranr06 32 de dönmemişti 34 te bir anda seyimde baski hissetmeye falan basladim kaburgalarim sıkışmaya başladı heralde döndü dedim kontrolde sordugumda döndü demisti
Cinarsmom21 busranr06 ben Dr demeden önce hıckırıklarını kasıklarım da hissettim döndüğünü anladım 32 sen beri baş geliş bekliyoruz
Kizannesi92 busranr06 busranr06 hareketten değil ama hickiriktan net anlıyorum resmen aşağıda kasıklarımda hickiriyor pozisyon alalı beş hafta olacak elleri aşağıda bazen farkediyorum tam 35 olduk gece itibari ile ayaklari midemde idi şimdi midem boşalmış bebek baya aşağı inmiş hissediyorum
busranr06 alparslanannesii1661 ben de baskı hissediyorum oturur kalkarken falan ama dönmemişti geçen hafta dönünce göbek biraz düşüyor falan. Diyorlar benim ki hala yukarıda anlayamıyorum
Cinarsmom21 alparslanannesii1661 benşm ki döndü ama ayaklarıyla kaburgalarımı itiyor resmen mahvediyor beni
busranr06 Cinarsmom21 hmm bakalım ben de bir kaç hareket yapıyorum döndü mü göreceğim haftaya ama hiç zannetmiyorum