Deniz59 Eşim grip ondan geçti sanırım benimde boğazım gıcıklanmaya yanmaya başladı ne içebilirim acaba ilerlememesi için
Nurr122 Deniz59 canım ıhlamur icebilirsin yatmadanda bitane parol alıp boğazını sararsan belki iyi gelir geçmiş olsun bu sıra salgın var bende daha yeni atlatiyorum
Sogancik Deniz59 ben şimdi anneme pekmez-tereyag karışimi yaptım netten bakarak. Şekerin yoksa istersen ondan yap canım. Az önce bir postta okudum hemen yaptım.
Cinarinannesiiiii Deniz59 eşimde bana zeytinyağı limon tuz pul biber karışımı yapmıştı boğazlarım yumuşatsın diye
Elifikiz Deniz59 ballı süt bana çok iyi geldı yeni covid geçiriyorum suan çok boğaz ağrım ve öksürüğüm var ballı süt baya yumuşatıyo. Birde otacı bitkisel pastil yiyebilirsiniz o da baya iyi geliyo. Allah şifa versin inşallah ☺️