Sumak Merhaba Hanımlar 38+2 deyim lavaboya girdiğimde yoğun sarı bi akıntı geldi peçeteye bu nişan olabilir mi ? Nişan illa kanlı mı olması gerek
Sedaakgulx Sumak koyu sarı olabiliyomus bence doktora git baksınlar. Enfeksiyonundansa bile en azından ona çözüm bulurlar hemen
Nazo66 Bende 38+3 aynı şekilde geldi ama ne olduğunu bende bilmiyorum 🤷♀️ internetten baktığımda illa kanlı olması lazım değil diyodu
Sumak Deniz59 benim daha bugün geldi dün eşimle uzun zaman sonra ilişki oldu ondan kaynaklı olabilir mi acaba
Sumak Deniz59 internetten baktım biraz kimisinin sarı yoğun kimisinin kanlı ay çok heyecanlandım doğsun istiyorum artık 😊
Sumak Sedaakgulx yarın kontrolüm var zaten o yüzden gitmedim sancı vs olmayınca bakalım Dua edin bana doğurayım 😊
Sedaakgulx Sumak yarin doktor anlar durumu zaten endişelenme sağ saglim kavuşursun inşallah. Sende bana dua et aynı günlerdeyiz normal istiyorum sağ saglim kavuşalım inşallah