elifemirasaf Bugün ilk defa nst girdim kalp atışı 189 a kadar çıktı doktor biraz yüksek çıkmış bi serum takalım dedi serumdan sonra 157 oldu normal sıkıntı yok dedi hareketlerini kontrol et dedi ama tedirgin oldum böyle bişey başına gelen var mı
Sogancik elifemirasaf bilmiyorum canım neden. Doktor sebebini söyleseydi keşke. Merka ettim neden acaba öyle oluyor.
Sblatc elifemirasaf bende 33 haftalığım bende bugün ilk defa nst ye girdim. İlk başlarda biraz heyecanlı gibiydim kalbim hızlı atıyordu bebeğe de yansıyo heralde ebe heyecanlı mısın dedi bebeğin de kalp atışları yüksek dedi. Sonlara doğru biraz sakinleştim normale döndü. Sizinde öyle bi şey mi oldu acaba.
elifemirasaf Sogancik Bi sebeb söylemedi o an çok hareket etmiş olabilir dedi aşırı yüksek değil dedi serum takalım deyince korktum
elifemirasaf Sblatc o an çok hareketlenmiş olabilir dedi geçen hafta bi hastamda 290 300 lere çıktı acil sezeryana aldık bu o kadar yüksek değil dedi bide 2 gün hareket hissetmemiş dedi önemli olan hareketleri hissetmen hareketli olması sağlıklı olduğunu göstertir dedi