mervedefne Kizlar 39+3 gunluguz hala bir belirti yok sancı yok kız bebek bekliyoruz dogmaya niyeti yok galiba artık sabirsizlaniyoruz kucagimiza almak için eşim artık hergün sorup duruyor sancin varmı nasilsin neden dogmuyor bu kız diyor yarın doktor kontrol var bakalım ne olacak çok merak ediyorum kızlar bazen karnim sertleşiyor ara ağrılar oluyor ama öyle şiddetli değil ilk gebelik olunca doğum sancısını ayırt edemiyorum ayrica kızım hep sağ tarafimda neden kendini o tarafa toplar ki sizde de öyle oluyor mu dün gece tekrar döndü diye korktm son doğum haftasinda baş aşağıdan dönmesinden çok korktm 😔 sağlıkla kucagimza alırız inşallah bebislermzi🙏😘😍
esoeso mervedefne dogum sancısı gelsn ayırt edrsn canm cnku o sancnn gercktn tarıfı yok 🤣🤣🤣 bnmkı erkktı 40+4 te yaptm dpgm
ZeykemKaya mervedefne benım arkadas kız bebegı 40+6 da dogurdu malesef mecburı sezaryanla acılması falan olmadıgı ıcın
mervedefne esoeso evet doğum yapan herkes öyle diyor hissedilir diyor bekliyoruz bakalım cnm sağlıkla gelsinde zamanını bekleriz napalim 😘🙏
MelekGktrkYldrm Benim de 40.hafta bitti ve gelmeye niyeti yok sancı ağrı yok salı günü için gün verdi dr. Suni sancı ile başlatacak. Ama bi kaçgün daha mı beklesem riske mi atmış olurum kuzumu bilemiyorum içim hiç rahat değil kararsızım 😔
mervedefne MelekGktrkYldrm 40 haftayı gectiyseniz bence doktor ne diyorsa onu yapin bebeğinizi riske atmayın inşallah sağlıkla kulağınıza alirsnz
mervedefne ayveram bir tek aynı durumda olan ben degilmsm ya hala doguramadim diye kafama takıyorum herkes soruyor bide hala dogurmadin mi diye sinir oluyorum var ya 😠
Elifnurgl benimde 39+3 gunluk benimde yarin kontrolum var..🙄 ve bendede hiçbir belirti yok bu yaziyi okurken ben yazmisim gibi hissettim çunkü benim eşimde hergün soruyor..😂 niyeti yok galiba gelmeye benim bebişte hep sağda sadece tuvalet ihtiyacım artti o kadar rabbim bir avazda kurtarsin hepimizi insallab😊😊
mervedefne Elifnurgl inşallah cnm seninle ayniymsz aynen bizden çok eşlerimiz sabırsız ama çok agrislastm artık dogsn istiyorum sağ salim 🙏😘😍
mervedefne ZeykemKaya ışte bende o durumdan korkuyorum sezeryan olmayı pek istemiyorum yine de bebeggm sağlığı için olurum inşallah o kadar geç kalmaz kızım 🙏
Elifnurgl hadi ya allah yardimcin olsun benimde günün geciyor diye doğurttular suni sanciyla perişan oldum acilmam olmadi keşke direk sezeryana gitseydim.. en azindan bu kadar eziyet çekmezdim inşallah senin açilman olurda bir avazda kurtulursun.
mervedefne Elifnurgl evet cnm girmiş doktor herşeyi iyi hazır sadece dogumun başlamasını bekliyoruz dediğine göre girmiştir sanrm 😁
Elifnurgl mervedefne girmişse daha rahat olur o zaman ama suni sancı çok kötü keşke cuma günü gelmeden kendi sancilarin gelse allah yar ve yardimcin olsun..