Hamileyken hep dogum hikayelerini okurdum cok hosuma giderdi dogum yapinca bende yazacagim derdim ama erken dogum yaptigim için o zamanlar buralara giresim yoktu simdiye kismetmis anlatmak belki birilerinin hosuna gider.. 😊 uzun olabilir simdiden soyleyeyim..
Ikizlere hamileydim.. 30. Haftada rutin kontrole gittigimde her sey normaldi doktor 2 hafta sonraya randevu vermişti.. ozele gidiyordum.. kucuk bir sehirde yasiyorum ve burda ozel doktorlar dogum yaptirmiyorlar.. bende devletten randevu aldim gidip dogum icin doktor arastirayim diye.. bir kac gun sonra devlete gittim her sey iyi gozukuyor ama yine de bi nstye alalim dedi.. nstye gittim ve cok fazla sancim cikti.. doktor hissetmemen cok tuhaf serum verelim sonrasinda ben cikmis olurum nobetci doktor ilgilenir sizle dedi..
Neyse serum verdiler tekrar nstye aldilar ve herkes cok sasiriyor nasil hissetmiyorsun diye.. sancilarim 120 130larda cikiyormus.. acilmama baktilar 1.5 cm acilmam var..
Doktor geldi yasadigimiz yerde yenidogan yogun bakimi yok senin dogumun baslamis her an dogum olabilir buyuk bir sehre gitmen gerekiyor eger burda dogum yaparsan seni sevk etmek zorunda kaliriz artik cocuklarin yasar mi nereye gonderirler bilemeyiz acilen en yakin sehre gitmen gerekiyor dedi.. ve ben şok.. ne icin gittim neler duydum daha hastane cantam bile hazir degildi 😂😂
Hemen eve geldim apar topar cantayi hazirladik artik ne koydum bilmiyorum kac gun kalacagim bilmiyorum oyle bir seyler hazirladik esim annem kayınvalidem ciktik yola.. 3 saat sonra hastanedeydik..
Detayli ultrason icin o hastaneye gitmistim orda doktorum vardi hemen nstye aldilar sancilarim hala cok fazla hemen ilaclar igneler serumlar 3 gun hastanede kaldim.. 3 gunun sonunda taburcu edeceklerini soylediler ama eve gidemezsin kontrol edecegiz surekli dediler.. annemleri gonderdim esimle kendimize zor da olsa kalacak yer bulduk.. pandemiden dolayi her yer kapaliydi yemek yok oyle ortada kaldik resmen ama basimizi sokacak bir yer bulduk..
Verdikleri ilaclari kullandim 3 gun sonra kontrol vardi hastaneye gittim.. esim ogretmen uzaktan egitimdi o zaman sen git dersini anlat sorun yok ben iyiyim nstye girip cikicam dedim.. nstye aldilar yine sancilarim cikiyordu.. tekrar serum verdiler o sirada orda çalışan bayan tek gormus beni yemek ister misiniz yorgun gozukuyorsunuz dedi.. olur dedim.. yemek getirdi yedim derken doktor geldi yeniden yatisini yapicaz sancilarin geçmiyor dedi.. esim yok ben tekim 😂 ortalikta yatisimi yapiyorum.. esimi aradim hemen geldi..
Açılmama baktilar ve 3 cm olmus sancilarda gittikce artiyor ama ben yine hicbir sey hissetmiyorum.. sizi doguma aliyoruz yoksa bebeklerden birini kaybedebilirsiniz dediler.. ben yine sok 😂 o sirada kendi doktorum yoktu asistani vardi doktorumu cagirin gelsin dedim ama adamin egitimi varmis o gun gelemeyecegini soylemis sonuclarima bakmis ve hemen doguma alin beklemeyin demis.. asistan yapacak dogumumu yani ben cok tedirginim.. hemen annemleri aradim doguma aliyorlar beni cabuk gelin diye.. tabi onlari beklemeden doguma aldilar beni.. bu arada nst cekilirlen calisan bayan bana yemek getirmisti.. yemek yedigim icin anestezi tutmayabilir riskleri var falan filan korkutuyorlar beni.. esim bi yandan agliyor.. ben onu teselli ediyorum 😂
Ameliyathaneye girdik bende panik atak basladi nefes alamiyorum duramiyorum.. neyse sakinlestirdiler falan dogumdan hicbir sey anlamadim apar topar oldu bitti.. basimdaki hemsire duyuyor musun seslerini dedi hayir duymuyorum dedim o kadar kendimi kapatmisim 😂
Cok sukur dogar dogmaz ağlamışlar.. bir sey olmadi ameliyat sirasinda cok sukur ama anestezinin etkisi hemen gecti bende.. ameliyathaneden cikmadan ayaklarımı oynatabiliyordum.. allahim ne korkunc..
Bebekleri kuvoze aldilar tabii.. goremedim hic.. cok zor zamanlardi.. hastaneden ciktik ama kalacak yerimiz yoktu.. bebekler ne zaman çıkacak bilgimiz yok.. gostermiyorlar. Allahim kimseye yasatmasin.. 2 hafta kuvozde kaldilar.. sukurler olsun 2 haftanin sonunda beni hastaneye cagirdilar.. bebegimin birinde arada solunum sıkıntısı oluyordu bir sure uyum odasinda kalacaksiniz dediler.. birlikte kaldiktan sonra nerde oldugumuzun onemi yok 😁3 hafta hastanede kaldik sonrasinda ciktik tabi erken dogum oldugu icin surekli rop muayenesi diger kontroller falan derken cok sukur toparladik artik 😊
umarim herkes hayalindeki gibi cocugunu kucagina alir 😊