Busradoga canm eğer sarılık yok ise bazı bebekler çok güzel uyur🥰yeğenim napsaydık da uyanmadı ilk doğduğunda burun sıkma alt açma ayak altı gıdıklama ne desen bizde sarılıktan korktuk gittik temz çıktı 5 yaşına girdi sıpa hala sever uykuyu😅siz tabiki takip edin sarılık içinde Bi gidin gösterin.