gulsen_ozer1 AngeL- ben özel hastanede 800 tl ye çektirmiştim anestezi almadan zaten beş saniyelik bi işlem korkuyorsan eğer diye söylüyorum zor değilmiş dayanabilirsin 💪
Ygtalp AngeL- Canım kesinlikle korkulacak Bi işlem değil ve çok kısa sürüyor anesteziye gerek bile yok .😊
Tugba_D AngeL- ben istanbul şişlide betemar görüntüleme merkezinde cektirdim çok korkmuştum ama boşa korkmuşum hatta tüplerim dahi yıkandı ağrısızdı hiç bişey hissetmedim hülya hanım vardı harikaa bi doktor kesinlikle tavsiye ederim ben gittigimde 700 tl di şimdş ne kadar bilmiyorm 1 sene önce
AngeL- gulsen_ozer1 kuzum benim acı eşiğim biraz düşük dayanamayabilirim o yüzden anestezili istiyorum
gulsen_ozer1 AngeL- bende çok korkuyordum sıkışıktım o dönem Anestezi 1600 tl idi dedim dayan iyiki de vermemişim o kadar para korkulacak hiçbirşey yok İnan ki çok kısa bi işlemmiş inşallah iyi geçer 🤲
yesimmisey Bursa Burtom’da anestezisiz 600 tlye yaptırdım, 2021 yılı başlarında. Anestezili zaten yokmuş.
yesimmisey AngeL- gittiğim yerde yoktu, çokta bir sorun olmadı, doktor ve hemşire yatıştırdılar, sürekli konuştuk.
Rina Ben sonomed de Cevat Bayrak a iki kere anestezisiz çektirdim. 950 tl idi. Regl ağrısı gibi hafif bir ağrı oluyor o kadar. Teknolojik makinede olması ağrı konusunda farkettiriyor sanırım. Onlar c kollu denilen bir makine kullanıyormuş.