Gelen ziyaretçiler için değil ama ben doğumdan sonra kendimiz için daha çok yaptım. Yazın yazlık sebzelerden hafif pişirerek dondurucuya koydum, karnıyarıklık patlıcan hazırladım içini de kavurup koydum gibi gibi hazır yemekler hazırladım. Ama börek, içli köfte, sarma yapıpta koyacağım buzluğa. Doğumdan sonra annem yanımda olacak ama kadın hem ben, hem bebek, hem ev işi uğraşacak bir de yemekle uğraşmasın diye düşündüm.