yagmurdzgn54 beebegim cok kasiliyor ve belimde agrida oluyor dogum belirtisi olabilir mi?sebebi nedir?
Berlaysgl yagmurdzgn54 doğum için haftan erken kuzum ya yalancı kasılmalar olabilir belki ağrılar son haftalarda hep oluyor zaten ama takipte kal tabi fazla olur ise Bi doktora görün.