Gzmlerce Merhaba 12 haftalik olduk ve yururken karnimin sol tarafi acio mu batio mu anlamiyorum ama bir gerginlik gibi var bu normal mi yasayan var mi
Neslikra06 Gzmlerce 11+4üm benimde bir haftadır karnımda gerginlik ve kasık ağrısı var büyüdüğü için diye düşünüyorum
pusatmom35 Gzmlerce hic sorma hergun karnım ağrıyo sol tarafimda biseyler batıyo belim ağrımaya basladi kuyruk sokumumdan itibaren bende 12+4 üm doktor normal çocuk gelisiyor diyo
Nazlii__ Bende 12 haftadayım karın ağrısı arada sancı be kasık ağrısı çekiyorum bugün doktoruma söyledim kalbi atıyor harekette ediyor bir sıkıntı yok o yüzden dedi şunu anladım böyle her sıkıntımıza takılmamak gerekiyor kalbi atıyorsa normal görüyorlar :D
Gzmlerce Ulkermadn yazdi doktorum simdi kanaman yoksa korkma bisey yok dedi kas agrisi bi agri kesici onerdi ic dinlen dedi