momiesbabies 21_ilknur_ malesef direnmek geçmesi için beklemek, geçmiyorsa parol 🙄 bir kere akşama kadar kendimi deli ettim gözümü bağladım uyudum sessiz yere gittim falan, sonra ilaç içtim çat geçti. bol su birde
Merveelisa 21_ilknur_ sıcak duş enseye buz kendine hayrı olmayan parol karanlıkta uyumak başı sıkıca sarmak bide son olarak nane yağı aldım onu denicem iyi geliyo dediler inşallah iyi gelir
Hilal18 21_ilknur_ patatesi yuvarlak kes çok kalın olmasın bide türk kahvesi dök bi tülbentin içine koyun ve başınıza bağlayın karanlık odada uyumaya çalışın ben öyle yapıyorum geçiriyor
Zeysezer 21_ilknur_ haftalarca çektim çareyi bir tek at kestanesi balsamında buldum masaj yaparak yediriliyor
21_ilknur_ momiesbabies Merveelisa parol neredeyse hiç bir işe yaramıyor evet karanlık uyumak ama onuda çalışan insan her daim yapamıyor malesef
21_ilknur_ Merveelisa evet çalışıyorum biranda böyle şiddetli bir ağrı geçmek bilmeyen daha nöroloji doktoruna gitmedim
Merveelisa 21_ilknur_ ben kadın doğum doktoruma söyledim malesef olur gebelikte doğuma kdar çekersin zaten parol harici bsy kullanamazsin dedi o yüzden doğal şeyler deniyorum arastirio
Hilal18 21_ilknur_ inşallah iyi gelir deneyin benimde migrenim var çok şükür böyle atlatmaya çalışıyorum
21_ilknur_ Merveelisa işte bir sorun bitse diğeri başlıyor en küçük birşey gebelikte kocaman hale geliyor