aslann_annesi Kızlar ilk gebeliğim 25. Haftadayım ama bebeğimin hareketlerini hep aşağıda hissediyorum yukarı çıkmıyor hareketleri hep alt karında daha şimdiden aşağıda olması beni endişelendiriyor sizlerde durum nedir normal mi bu
Deryaiso aslann_annesi canım doktoruna sordun mu ? Ben rahim kısmında sadece ayaklarını hissediyorum diğer hareketler göbeğimin alt kısmında
Nur6102 aslann_annesi bende 25 haftalık hamileyim ultrason da benim de bebeğim baş aşağıydı ve bende bazen hareketlerini çok aşağıda bazen göbeğimin tam üstünde hissediyorum bence canını sıkma şuan keseye göre bebeklerimiz küçük ve hareket alanları büyük olduğu için her şekle girip her yöne dönüyorlar 😃 zaten doktor da ters giden bi durum yok çok şükür dedi o yüzden belki şimdi gitsem tekrar düz dönmüştür 🥰
Betulberrak aslann_annesi bende 25. Haftadayim başından beri hep aşağıda hissediyorum doktorum başı aşağıda dedi bir problem olmadgni söyledi. O kadar altta kaliyor ki çıkacak gibi geliyor🙈 ve artık can yakıyor hareketleri çoğu zaman sizinde oyle mi
aslann_annesi Deryaiso geçen hafta gittiğimde doktorum bebeğin ters olduğunu söyledi ben de hiç akıl edemedim bu ne demek diye sormayı ultrasondan bebeğimi izliyordum acaba o yüzden midir ters ne demek oluyor ki
Deryaiso aslann_annesi yüzünü göremediyseniz arkası karnına dönüktür benim kız da sırtı dönük duruyor
Nur6102 Betulberrak bazen çok sert vurunca öyle oluyor bende de 😃 ama bende bazen çok hareket ediyor bazen çok az sizdede o oluyor mu ?
aslann_annesi Betulberrak evet kesinlikle anlık can yakıcı olabiliyor Allahtan saniyelik bazen uykudan uyanıyorum hatta 😍
aslann_annesi Nur6102 evet her gün aynı olmayabiliyor ben de yorulduğum temizlik yaptığım gün daha az hissediyorum hareketlerini