33+3hafta ikizlere hamileyim o kadar zorlasti ki artik vallahi dogurmak istiyorum belim sirtim cok agiriyor en son kizlar 2150gramdi doktorum bisey olmazsa 38i gecmeye calisiriz dedi beynim dondu vallahi 36da aliyoruz demislerdi ikizleri
35de kontrolum var sezaryen tarihi verirler mi acaba ne kadar onceden veriliyor