Selam hanımlar 1 Kasımda perinatolojiye randevum var ikili tarama testim yapılacak. Özel hastanede yaptıracağım. Merak ediyorum acaba doktorum ikizlerimin cinsiyetini görebilir mi? Yani belli oluyor mu o zaman? Burada 10. Haftada cinsiyet öğrenenleri gördüm. İnsan umutlanıyor işte.😃