Kızlar merhaba
Son dört gündür bi baş dönmesi çarpıntı falan yasıyorum.tansiyona bakıyoruz normal..10/6. 12/7 falan hep. Bol su içiyorum. Anksiyete panik atak var o mu tetikliyor acaba yoksa baska baktırmam gereken değer var mı sizce?? 34+5 haftalıgm