Deniiiza 27+3deyim karnim patliycak gibi. O kadar rahatsizim o kadar zorluyo ki çok erken degil mi daha. Karnimin derisi cok gerginlesti sanki yarilacak hissi var. Daha yaklasik 11 12 hafta var simdiden boyle olmasi normal mi.sizde durumlar nasil