Esin11 Canım Salı gün de benim sezeryan doğum var açıkçası normal doğum olsun istemiştim fakat bebeğim suyun suyu sınırda olduğu için Sony sancıyla açılmayı deneyeceklerdi onunda pek etkili olmadığını oradan da sezeryana dönebileceğimi söyledi doktor o zaman hiç suni sancıya girmenin bir manası yok direk planlı sezeryan olsun dedim açıkçası çok korkuyorum başıma ne gelecek nasıl bir şey yaşayacağımı bilmiyorum ilk doğumu Allah yardımcımız olsun ne diyim