Merhaba arkadaşlar .Uzun yazicam hakkınızı helal edin…daha öncede yazmıştım.. ilk gebelik değil insan hep ilkmis gibi bazı konularda acemilik çekebiliyor.. Pazartesi sancı şikayeti ile gittim..sancım da çıktı çok şiddetli olmasa da.2 cm açıklik vardı..Eve gönderdi istirahat edeceksin dedi. Sali günü kulak çöpü ucu kadar kahverengi leke (nişan ) geldi.dün akıntı ile karışık kan rengiydi..bir saat önce de baya baya kahverengi ama mukus şeklinde değil. Akıntı gibi geldi. Nişan bunun adı yani..dün tekrar Dr gittik açıklık aynı ,açıklık olduğu için normal bu durum.. suyun ve şiddetli sancin gelirse hemen gel dedi..Böyle olup doğumu ne kadar sonra başlayan var..iiki gebeligimde aynı gün dogurmustum nişandan sonra..şuan adet olacakmış gibi ince ince ağrım var çok değil. Bu durumda olanlar bir yaziverin 😔