Totomoto 2e1m ayıptır söylemesi vajen ağrısı cok Kemik ağrısı cok Azcık yürüsem ölüyorum acıdan Magnezyum da bi işe yaramıyo 21. Haftamdayım 🤷♀️
Deryaiso 2e1m göbek zorlaması ve mide yanması dışında şimdilik iyiyiz sanırım 22+2 benim kız bu hafta sakin 🥰🥰
biranne3cocuk Totomoto ya bu ağrı benimde sol tarafımda çok otururken birşey yok yürüdüğümde artıyor. Sizde de aynı mı? 21.Haftalığız bizde.
Prensannesi_0101 Totomoto benim de öyle 25.haftamdayim. ağrım oluyor vajina ağrısı ve baldirim çok ağrıyor özellikle geceleri yatarken. Magnezyum saşe kullanıyorum maltofer fol ama pek işe yaramıyor sanırım. Çünkü demir eksikliği var bende.
Totomoto biranne3cocuk aynı ta kendisi Yatakta dönerken bile acıyo Daha erken değilmi bu ağrılar icin🤷♀️
2e1m 23 haftalığım bende sanki her an doğurcam geceleri özellikle bacaklarım huzursuz hep erkenmi başladım diye açtım bu postu
Ysmnbarin Haftamdayım hiç bi sıkıntım yok çok şükür. Hamile değilmişim gibi ama hareketlerini hissediyorum Allahtan
Prensannesi_0101 Gmzplt23 aynı şeyleri yaşıyorum bende. Geceleri bacağımı kaldıramıyorum neredeyse diğer tarafa dönmek ölüm gibi geliyor
Nzr06 2e1m 22 haftalığız bugün detaylı ultrasona girdik 10 dakika sürdü benim radyoloji doktoru herşeyini söyledi ekranı bana siyah beyaz gösterdi yüzünün fotoğrafını verdi birde kalbinde parlaklık var o ne oluyor anneler endişelendm biraz
1999luanne Nzr06 perinatoloji doktoru yapması lzm ayrıntılı ultrasonu bide 10dk çok az sürmüş 45 dk sürdü bnmki
__hamisbianne__222 2e1m herkes 20.haftada zorlandığını söylemiş 30 31 den sonra pert oluyosunuz hanımlar ne uyku kaliyo ne dinlenme Allah’ım son zamanlar çok zor
1999luanne 2e1m 25+0 haftalığım bel kalça ağrım oluyor yorulunca yürüyünce baska sorun yok 5subat doğum görünüyor
Nzr06 1999luanne devlette muane oluyorum da randevuyu 2 ay önceden almıştm gittim radyoloji doktoru bakıyormuş iç organları falan gayet iyi dedi işte kadın doğum doktorun sonucuna bakar dedi bidaki muanende işte ama kalpte parlaklığı anlamadım