Merhaba hiç uzatmadan konuya giriş yapıcam 27 haftalik hamileyim vajinal mantar geçiriyorum 7 8 gündür Travazol krem kullandım ama nafile evde mixovul fitilim var mantar için ya hamileyken kullanan varmi dayanamıyorum çünkü yara oldu kasimaktan hamileyken mixovul fitil kullanan varsa yazabilirmi veya bir fikri olan lütfen