Kizlar merhaba burda basliklar gördüm icim el vermedi kendi covit hikayemi paylasicam🙏🏻 2 senedir aktif calismama ragmen covit olmadim ama eşim oldu banada bulaştı sansliydim zaten dvit kullaniyordum gebelikten dolayi . Hatta tam asi olucaktim covit oldugumu ogrendim ama yine aşımı olacagim🙏🏻 Neler yaptim hafif gecirdim? Doktorum ayrica suda cozunen c vitamini verdi(redoksan) ayrıca corasprin verdi. Bol portakal greyfurt mandalina yedim . Basim agridikca parol aldim 7 saatte bir. Cok şükür iyi geciriyorum. Ayrica öksürük icin tereyagini eritip pekmezle ictim cok iyi geldi. Covit bebegi etkilemiyor cook yakinen tanidigim doktor dostlarim var hamile kalmadan soyluyolardi bebekte kordonda hic rastlanmamis🙏🏻 Lutfen korkmayin doktorunuzu dinleyin asi olun🙏🏻🙏🏻