Kızlar bebeğin eşinin önde olması bir sıkıntı yaratır mı? Bugün doktora gittik bebek 1 hafta önden gidiyormuş doktor sıkıntı olabilir dedi. Şeker hastalıgı cıkabilir dedi. Kilo alımımda önde oldugu icin biraz moralim bozuldu. Bebeğin eşi hakkında bilgisi olan var mı?