deletedmom321 ben de otokoltugu olan pusetlerden almistim ama cok agir geldi dogduktan sonra portbebe aldim fazla iyi bir sey almaniza gerek yok 30-35 lira mi neydi benim aldigim zaten 1 ay kadar kullaniliyor sonra bebek arabasina gectim buyuyolar hemen puseti oto koltugu olarak kullandik sadece