DDenizDD Selaaam kızlaaaar , adetime 3 gün var gebelik testi silik çift çizgiyi yakaladım, kan testim 1.20 çıkti ,acaba bta hcg yükselme şansı var mı?? Benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu??
Sevimlianne_adayi DDenizDD evet benim 5 gün vardı 3 gün kala oldum inşallah sende olmaz ümidini kesme bende oldu diye sizde de olacak değil