Kızlar merhaba , doktor bugün kontrol sırasında bebeğin böbreğinde genişleme var ama sınırın çok az üstünde dedi. Erkek bebeklerde sık karşılaşılıyo doğum sonrası düzeliyor dedi ama benim aklım takıldı. Yaşayan var mı ya ? İbşallah doğum sonrası düzelir ama şuan sanırım yapılabilecek Bişi yok 😥