Gizemms6 benim 2.2’ydi doktorum sınır 3 ama ben sınırı 2,5 alıyorum demişti, korkuttu biraz beni. Çok şükür hiçbir şey çıkmadı, tek başına ense kalınlığı bir anlam ifade etmiyor aslında, diğer verilerle birleşip anlamlanıyor. Bazen 5-6-7 çıkanlar bile oluyor, 3 çok yüksek bir değer değil