Ece003 Tüp bebek yaptırdığım doktorum vermişti ilk 3 ay kullandım buradaki doktoruma sormayı unuttum hala devam etmem gerekiyor mu acaba 5 aylık olduk artık 2 hafta sonra randevum var şuan ilacım bitti almam gerekir mi