Merhaba güzel anneler yarın ultrasona gireceğim 18+2 oluyorum ama 14. Haftadan beri bebek hep secde eder pozisyonda hiç keyfini bozmuyor çikolatada yedim ultrasondan önce ama bana mısın demiyor sağlığı yerinde çok şükür ama cinsiyetini öğrenemedik bir türlü başka tavsiyeniz var mı acaba ??