Tynyldz Beta hcgm 25 den 32 ye cıkmış yükselme yokk gibi geldi doktorum 50 olması gerekiyo demiştiii cok kötüyümmm :((
Kubdenya Tynyldz erken yatırmışsındır benim ilk 2100 civarı ciiktigi halde bebekte kese de görünmedi sonraki hafta 4000 cıktı yine göremedim acele etmeyin üzülmeyin 7. Hafta bi geçsin sonra yukselir
deletedmom6295 Tynyldz birkaç gün daha bekleyin annelik serüveni sabır ve stresten uzak durmayı gerektiriyor. bol bol dinlenin. yiyecek ekmeği varsa evladınız size tutunacaktır