17 haftaligim vitamin olarak doktorum balık yağı içerikli VİTAFEMİN yazdı aldım bi kac kere kullandım ama ne yazık ki içemiyorum paketi açar açmaz midem bulaniyor kusuyorum kokusu çok ağır kaç gündür içmedim icsemde çıkartıyorum bı yolu yok mu acaba nasıl icebilirim doktorumdan değiştirmesini mi istesem varmı aranızda böyle problem yaşayan ?