Gamzebilal21 Arkadaşlar ben hp b hastasıyım 6 haftalık hamileyim ve tenoviral kullan dedi zararı olmaz dedi ama korkularım var kadın doğum doktorunada soracam sizin aranızda bu durumu yaşayan var mı?