Olcay_1352 biraz yüksek cıkmış bence 10 gün sonuçların gelmesini beklemeden başka doktora gidin. Perinatoloğa giderseniz daha iyi olur hatta. Çünkü 2li tarama testleri pek güvenilir değil. Allah korusun kötü sonuç gelirse bu sefer nifty veya amniyosentez isterler tabi yaptirmak size kalmış ama onun da bekleme süresi var. Insan ister istemez strese giriyor beklerken. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah, sevgiyle kalın 🌈🍀🥰🤲