Bensu9 Benim bu sekilde canim lazim olabilirligi yüksek olanlari koydum eksik birsey yok sanirim 😊 (ikiz için bu arada siz sayıyı azaltabilirsinz)
x6 5li hastane çıkışı
x2 patikli alt soğukta içine giydirmeye
x6 uzun kollu zibin
x4 corap
x8 agiz mendili
x4 iç zıbın (zarf zibin herkes farklı söylüyor)
x2 kapitone yelek
x4 müslin (2si altlarina sermeye 2si puset örtüsü icin)
x4 penye battaniye (2si doğumhaneye 2si yedek )
x2 nohut battaniye
İslak mendil
x4 kullan at alt açma
42 adet bebek bezi
Emzik / biberon
Pişik kremi
Bebek pamuğu
Termos(mama suyu ve kahve yapmak için sıcak su koymaya umarim mamaya ihtiyacımız olmaz)
Mama
Göğüs pompasi
Süt poşeti
Şırınga veya çay kaşığı ( bebek memeyi tutamazsa süt vermek için)
Kendim için
x2 önü düğmeli pijama
x1 önü düğmeli gecelik
x2 atlet ( emzirme atleti olabilir)
x4 külot ( hamile kulotlarimi koydum sezeryan olacağı için)
x1 tülbent (tesettürluyum)
x2 corap ve patik
Dış fırçası / macun
Deodorant
Kolonya
Kirli için cop poşeti
Havlu peçete
Terlik
Göğüs pedi
Ped veya depend
x10 Maske hastane içinde kullanmaya
Göğüs kalkanı
Hastaneden çıkarken giymeye rahat kıyafet
Şarj aleti
Nescafe
Karton bardak
Tahlil dosyam
Pipet (sezeryanda doğrulamayinca ilk etapta su içerken lazim oluyor diyen cok oldu)
Fazlasi vardir eksiği yoktur diye düşünüyorum benim şu an böyle sezeryan olacağı için ve başka sehirde dogum yapacağım fazla koydum 😊