mercimekanneeesi 22 haftalık hamileyim geçen ay korona atlattım bugun doktoruma söyledim ve bana bunu kullan dedi ama içime sinmiyor acaba kullanan var mı nasıl sonuçlarla karşılaştınız
Melos12 mercimekanneeesi ben kullanıyorum canım oğlumdan kullandım bu gebeliktede kullanıyorum sıkıntı yaşamadım
Denizyildizii mercimekanneeesi kanı sulandırıyor sadece. Hamilelerin çoğuna önlem amaçlı bile veriliyor. İçinize sinmeyen nedir?
bebegimizibekliyoruz1 mercimekanneeesi Ben covit oldugumda bana oksapar iğne verdi aspirin zaten 12.haftadan beri kullanıyorum ama şimdi 28den beri oksapar kullanıyorum burda da gördüğüm kadarıyla covit geçirenlere iğne veriyor doktorlaR
papatya56 mercimekanneeesi Doktorun kullan dıyo niye kullanmak istemiyosun benım iki düşügüm var doguma kadar coraspın oksapar kullancam
Denizyildizii mercimekanneeesi düşük yapan şeyi doktor neden versin. Tam tersi düşüğü önlemek icin kullandim ben. Pıhtılaşma bebeğin düşmesine yol açar. Coraspin kanın pıhtılaşmasını önlüyor. Covid de pıhtılaşmaya sebep olduğu için kan sulandırıcı veriyor doktorlar
papatya56 mercimekanneeesi Asıl kan sulanamasa bebege bisey olur Rabbimin ve o ilaclar sayesinde bebegımın kalp atısını duydum
Miramerve Ben gebeliğimin başından beri kullanıyorum doktor verdiyse kullanın sakın dinlememizlik yapmayın sonra pişman olursunuz üzülürsünüz.