CanimBebegim02 Sosyal medya hesaplarında VS bebeğiniz ile ilgili paylaşım yapıyormusunuz kızlar yani çevrenizde herkes biliyormu ben biraz çekiniyorum göze gelir diyorlar daha çevremde çok kişiye söylemedim
Civcivinannesiii CanimBebegim02 suan sadece ailelerimiz biliyo ki sosyal medyadada duyurmak bana gore degil kimsenin gozune sokmaya gerek yook diye dusunuyorum tabi tercih meselesi😊
gldn065807 CanimBebegim02 ben kolay kolay hiç birseyi paylaşmam ki bebisimi hiç paylaşmam canım çok sevmiyorum resim falan paylaşmayı
derya46 CanimBebegim02 bnde ilk oldugu icin dememiştim 4 aylik olunca dedim tabi esim kalp atisini duyduktan sonra kiz kardeslerine ailesine demis ama ben hicbirsey dememistim gözün aydin falan diyende olmamisti esime inanmamislar herhal saka yapiyor zannetiler tahminim 4 ayinda söyledim bende 🥰💙
prensesafra1_ CanimBebegim02 hiç yapmadım. Doğunca elini yada popişini paylaşıcam😂 kimse hamileliği bilmeden doğurcam
CanimBebegim02 ecemcee ilk torunsa heyecan yapıyorlardır benim annemlerin ilk torunu olacağı için çevrelerindeki çoğu kişiye annem söylemiş bile söyleme diyorum ama
Liyuzamom ecemcee biz gündüz öğrenmiştik hamileliğimi akşama anneme ve kvye söyledik kimseye söylemeyin 3 aylıktan sonra herkese söyleyeceğiz dedik tamam dediler kaynanam sabah kalkar kalkmaz herkesi arayıp gelin hamile demiş 😑🤷 o öyle yapınca anneme bende sende söylemek istersen söyle dedim. Böylece herkes öğrenmiş oldu. 5 aylıkken fotoğraf çekimi yaptım kendim öyle paylaştım cinsiyetini de hikaye atarak paylaştım. Zaten sosyal medyadaki herkes tanıdık 🤷
Fasulyeninannesi1 ailem haberdar ama sosyal medyada duyurmadım evlendiğimde de ayıp olmasın diye davetiye paylaşmıştım zaten :D şimdi meraklı akrabalar şu zaman evlendi şu vakittir hamileymiş diye hesaplayıp hmmm ırıspıı diyecekler bir de :D:D:D:D göze gelir miyiz bilmem ama dedikoduya gelemeyiz valla çekemem :D
CanimBebegim02 Fasulyeninannesi1 🤣🤣 güldürdün valla hesap yapanlar da var doğru diyorsun dedikoduya bende gelemem
Taze1anne Fasulyeninannesi1 o kadar çok inanıyorum ki elalemin kızının günahına hakkına girip öyle dedikodular yapan ahlaksızların konuştukları her şeyin kendi başlarına geldiğine. 🙏🏻 İçinizden geldiği gibi yaşayın boşverin onları 🥰
gbyalcin Fasulyeninannesi1 kuzenimin eşi hemen hamile kaldı, 7 aylık erken doğum oldu ve çocuk bayağı küvözde kaldı 😱 ona rağmen babasının evinden getirdi çocuğu dediler. Pislik insan pislik oluyo
CanimBebegim02 derya46 benim eşim sürekli hamile olduğumun şakasını yapardı ilk aylarda ve hamile kaldığımda çoban hikayesine dönmüştü inanmadılar usg gösterince inandılar 🤣
Poyrazin_annesi Ben vala ılk test yaptm pozıtıf cıkar cıkmaz paylastm 😀 hatta dogunca bebegımıde paylascam tutamam kendimi
deno1 CanimBebegim02 bikac yakın arkadaşım var olmuyor onlarında söyleyemedim cok kotu hissediyorum bu durumdan ama ağzımdan çıkamıyor bende 3 sene bekledim
Defne74 CanimBebegim02 bende paylaşmadım canım 19 haftadayım kayınvalide sagolsun caminin mikrofonunu almış gibi bütün köy halki biliyo söylemeyecektim onada ama bizim işlerimiz agır mecbur kaldım
Mrv1007 CanimBebegim02 18. Haftamdayım, hamile pilatesine başladım. Sadece orada story olarak attım, hareket berekettir falan yazdım, altına da ufacık #18hafta diye ekledim, ayrıntıyı görüp tebrik edenler oldu. Gözden kaçıranlar bilmiyor henüz 🤣
CanimBebegim02 Mrv1007 detaylı inceleyenler belli olmuş 😁 geriside bakıp dikkat etmeden geçmiş desene
Kumru_ CanimBebegim02 30haftalikken papuc paylaşıp sağlıkla gel yazdım.yakin çevreniz haricindekiler o zaman öğrendi 😁
mutlufatos19 CanimBebegim02 yok ben yapmadım hiç 4.ayımdayım sadece aileler ve yakınlarımız biliyo ben çok doğruda bulmuyorum kendimce tabi
Elsu26 CanimBebegim02 3. Ayı doldurduktan sonra paylaştım ama sürekli paylaşmıyorum bi bebek bekliyoruz diye bi cinsiyeti öğrendiğim de paylaştım 😊
Petyynut 4 aylık olana kadar çok yakın aile üyelerimiz dışında kimse bilmiyordu zaten ondan sonra da özellikle paylaşmadım ama sosyal medyayı normalde aktif kullandığım için illaki görünüşümden belli oldu yani özellikle saklamadım ama her dakkada bebek paylaşımı yapmadım normal akışında devam etti hayatım orda da
DnzDrn 3 aylığım daha paylaşmadım ama yılbaşında göbişim ve eşimle bir resim çeker paylaşırım sanırım :) Yeni yılda 3 kişi fln tarzı 😀 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin🤲